رمان من آماده ام 1
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
رمان من آماده ام 1
نویسنده هما | تاریخ : پنج شنبه 26 آذر 1394

سمانه 

امممم این صدا چیه....من خوابم میاد گوشیو برداشتم ساعت...

چشام گرد شد هشت و ربع!!!!

اینا چرا منو بیدار نکردن سریع دویدم بدو بدو همه کارامو کردم 

ویییی ساعت هشت کلاس بوده

 عین جت می رفتم اینور اونور استاد افشار منو می کشه 

بدو بدو یه لقمه چپوندم دهنمو و سریع آماده شدم خخخ بازم جیگرم 

زنگ زدم تاکسی اومد سوار شدم 

وسط راه یهو ایستاد بعلهههه ترافیک خوشگل تهران پیاده شدم و تند تند شروع کردم دویدن با کفش پاشنه بلند تعادلو برم با کفش پاشنه شیش سانت عین دونده ماراتون می دویدم 

اوفیش دانشگاه معلومه داشتم از خیابون رد می شدم نمی دونم چی شد....

صدای ترمز و بوق ماشین...

 

افتادنم رو زمین...

جاری شدن خون....

و سیاهی و سیاهی و سیاهی......

 

امیر 

هول هلکی از ماشین پیاده شدم 

یه دختر با لباسای تنگ و چسبون رو زمین افتاده بود 

خجالت می کشیدم بهش نگاه کنم چنتا از دخترا دم دانشگاه بدون سریع به سمتم میومدن کنار دختر نشستن

قیافه شون ترسیده بود و هی می گفتن سمانه سمانه...

رو بهشون گفتم 

خانوما خواهشا کمک کنید بزاریمشون تو ماشین 

یکیشون که چادری بود پاشد و بقیه رو هم به زور بلند کرد و با هم اون دختر رو تو ماشین گذاشتن 

همون دختر چادری با ماشین من اومد و بقیه با تاکسی دنبالمون می اومدن 

 


نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت13:57---27 آذر 1394
عالی بود.
ممنونم آجی


Tifani Fuji
ساعت13:41---27 آذر 1394
لااااااااااااااااااااااااااایی یییییییییییییییییییککککککککککک
من مشتاقم ببینم چی میشه
چه پسره مودب بوده بتزم به این پسرا
پوووووووووووفف
خخخخخخخخ ممنون اومدی عصبی نشو عصبی نشو


كامليا
ساعت12:17---27 آذر 1394
خيلى عالى بود ممنون
خیلی ممنونم که اومدی مرسی


اینهیه
ساعت11:39---27 آذر 1394
میگم اون دختر چادر مشکیه تو بودی؟؟؟؟
نه باو کی گفته منم حالا قضیه اش رو تو پ خصوصی بت میگم


اینهیه
ساعت11:39---27 آذر 1394
هما رمان منم شریک میشی؟؟؟؟؟؟
بفرستم موضوع کلیش رو؟؟
من که دوست دارم اگه خودت دوست داری و اجازه میدی چرا که نه


اینهیه
ساعت11:38---27 آذر 1394
میگم بنر رو
گذاشتم
ممنون


اینهیه
ساعت11:37---27 آذر 1394
کامل شد هما
حالا برو ادامه رو بنویس
ادامه اش با خودته


اینهیه
ساعت11:37---27 آذر 1394
برو اماده شو واسه ادامه
ادامه اش با توعه


اینهیه
ساعت11:36---27 آذر 1394
خوب الان نظرات کامل میشود
خخخخخ باش ممنون


آیانا
ساعت10:19---27 آذر 1394
خیلی قشنگ بود افرین
ممنونم هزارتا ممنونم


armita
ساعت1:18---27 آذر 1394
وااااااااااای خعلی عالییییییییی بود
ممنونم عزیز


فاطمه اایچیزن
ساعت22:32---26 آذر 1394
عااااولییییییی
ممنونم ^×^


اینهیه
ساعت18:57---26 آذر 1394
عالی بود
ممنونم قسمت دو با تو می دونی چه جوریه دیگه


نوریما ایچیزن
ساعت18:42---26 آذر 1394
عالی بود
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir